sobota, 21. november 2009

Luštna druščina in prvi rojstni dan Frišne

Kako je luštna tale druščina :). Kako lepo je videti, da veliko ljudi uživa v drobnem, iskrenem in veličastnem ustvarjanju. V veliko veselje je spoznavati Blogger-jeve ustvarjalce, jih prelistati in brati ter mnogo ljudi tako spoznati. Če ne drugače vsaj virtualno. 

Našla sem zelo simpatično in prav nadarjeno "deklino" z blog-om Frišno novo jutro. Mična gospodična Frišna praznuje prvi rojstni dan in to s kakšnim darilom! 




Torej, brž tecite in pojdite, klikajte in jo spoznajte. Ne bo vas razočarala. Njene zgodbice vas bodo popeljale v otroške nedolžne sanje, v tiste prelepe skrite želje in neverjetne iskrene izpovedovanje.

Želim vam veliko zanimivega branja z vzvišeno prevzetno Frišno!


2 komentarja:

  1. o vau MOJ JE PRVI KOMENTAR. ladidadida, zdaj sem pa važička.

    Na še leta objav, Katja

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna čast, Gospa Polona, da ste obiskala moj skromni in začetniški blog in oddala svoj komentar in tako prebila led prve objave. Prav upravičeno ste lahko važička ;)

    Kot začetniku, ki je nevešč te umetnosti "blogerstva", mi želje še kako ogrejejo dušo.

    Polona, hvala! Frišnemu želim še mnogo ustvarjalnega navdiha!

    OdgovoriIzbriši